Thursday, May 10, 2007

Διαδραστικά Ποιήματα και Πεζά από το Φόρουμ του Λέξημα


Στο φόρουμ του Λέξημα κρύβονται μικρά διαμαντάκια εν είδει διαλόγων μεταξύ των μελών του.

Σας παραθέτουμε ένα τέτοιο παράδειγμα:

και κάπου εκεί θα γονατίσω, θα γείρω το κεφάλι, με βροχή θα μεθύσω, θα σκορπίσω στους κόσμους, πυρωμένος θα σβήσω και το χώμα στη θέση μου ζεστό, για νέα πέλματα γυμνά, θ'αφήσω. Πόδια θα περάσουν και θα φύγουν μαυρισμένα, απόκοσμες παρέες από δέντρα λαβωμένα με παλιές χαρακιές που δε βρήκαν εμένα, που επείσαν τις σειρήνες να σωπάσουν, στις σκέψεις οι σκιές να κρυφτούν και στα μάτια αυτών που δε μπόρεσαν να φτάσουν σ'αυτό που δεν θελήσαν ποτέ. Δε θα πεθάνω, μην ελπίζεις, δεν με πείσαν. Ούτε θα ζήσω, μην νομίζεις, δεν μ'αφήσαν. Στο ενδιάμεσο να μείνω μου είπαν, οι πεταλούδες π' αλλάξανε το σύμπαν
(απόσπασμα από Apomakros)

πεταλούδα μ΄ ένα νήμα κι ένα φτερό. χωρίς αύριο και χωρίς χτες.
(απόσπασμα από rena)

ασυνέχειες εεεε;
γντουπ και σπάω το πόδι μου.....
έφτιαξα να πιω καφε και καθώς το έπινα είδα την λόλα στο ύπνο μου....
η ταινία ήταν άθλια και την είδα δυο φορές γιατί άρεσε στην μάρα...
η πάστα ήταν πολύ φλώρικη μα δεν μου πήγε και άσχημα, κοιμήθηκα μαζί της και το ευχαριστήθηκα...
δεν είμαι εδώ, λείπω....

(απόσπασμα από σμιχελης)

κινήσεις στον αέρα, υπό τις αγές και υπό την αιγίδα, η περηφάνια των εξαρτημάτων ελευθερία για τις διεσταλμένες κόρες, στο μονοπάτι της εκτύφλωσης, με πεταλούδες να καίγονται στη λάμπα. Δεν αφουγκράζομαι, δεν πιστεύω σε ψιθύρους, ένα βουητό όλα, όμοια βόμβος μελλοντικής ατομικής ενέργειας. Επικαιροφυλακτώντας τα κανάλια μιας νέας Βενετίας, μιας μελλοντικής Ατλαντίδος, τα γεμάτα γλάστρες και γόνδολες, ξεναγούν αυτούς που θα πολεμούσαν στη σκιά, που θα κοιμόντουσαν στον Άδη, στο μουσείο της ασπίδας. Εκεί, επειδή κανείς πια δεν κατανοεί, προνοεί, επινοεί ή και παρανοεί, χαλαρά ο Μορφέας θα τους ξαπλώσει σε αυτές, θα προσφέρει όνειρα σ'αυτούς που κοιμούνται εν αγνοία τους ήδη... Η πεταλούδα στη λάμπα ξεφτιλίζεται, τα φτερά της ξεφτίζουν, η πτήση κουραστική κι η ζέστη αφόρητα ποθητή και πραγματοποιήσιμη.
(απόσπασμα από Apomakros)



Με τίτλο υποκατηγορίας Ασυνέχειες, στην κύρια κατηγορία Με ελεύθερο θέμα, μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρα τα κείμενα των μελών μας, καθώς και τη συνέχειά που έδωσαν και άλλα μέλη στις "Ασυνέχειες"!